středa 5. července 2017

Kdo chce jet...

Už je to tu zase... Plánování... Už nějakou dobu jsem se neozvala. Skoro měsíc. Zaprvé nebylo kdy nebo kam vyrazit, zadruhé jsem se pomalu snažila dávat dohromady jeden z mých obrovských snů, co jsem měla. A protože sny jsou od toho, aby se plnily, tak jsem se rozhodla na nic nečekat a fakt se pustit do jednoho z těch největších.

Kdo mě zná, všichni víte, že mám 3 největší sny. Ten první, projít Pacific Crest Trail. Což prostě ještě několik let nepůjde, ale aspoň jsem si to vynahradila tím, že příští rok místo toho podniknu West Highland Way - což je cesta skrz Skotsko.

Můj druhý sen je podívat se do Mexika. Kam doufám, že v příštích dvou letech bych se mohla dostat, pokud čas dovolí.

No a ten další, procestovat Národní parky USA především na západě. No a tak slovo dalo slovo a momentálně hledám lidi, co by jeli taky. Trasa bude Los Angeles (Walk of Fame, La Brea Tar Pit, Rodeo Drive, Beverly Hills, Griffith Observatory, Hollywood sign) - Joshua Tree NP - Grand Canyon - Horseshoe Bend - Lake Powell - Antelope Canyon - Monument Valley - Arches NP (Delicate Arch trek) - Bryce Canyon - Zion NP (Angel's Landing trek) - Hoover Dam - noční Las Vegas - Death Valley (Zabriskie Point, Badwater Basin) - Sequoia NF (obří sekvoje) - San José (Winchester Mystery House) - San Francisco (Alcatraz, Golden Gate Bridge - Vista Point, San Francisco National Cemetery, Haight Ashbury, Nob Hill, The Wave Organ).

V případě, že byste měl někdo zájem jet, napište mi na facebook nebo do komentů. Rozpočet je cca 35 000,- ( letenka, ubytování, půjčení auta + benzín, ESTA, jídlo, suvenýry, Pass do Národních parků)  na osobu s tím, že 6x se spí v kempu a 6x hotelu, v případě, že by někdo chtěl spát pouze v hotelích, připočítejte si 120 dolarů navíc.

Tentokrát už neberu obvyklé výmluvy typu: 

- kdybych o tom věděl(a) dřív, hned bych jel(a) 
- to si mi měla říct dřív 
- Ježíš, tam jsem vždycky chtěl(a), proč se to dozvídám tak krátce před odjezdem 

S tím už fakt na mě nechoďte!!! Toho mám tak akorát plný zuby.

Žádné komentáře:

Okomentovat