středa 24. srpna 2016

Plány jsou... žádné obavy...

 Zdravíčko, jak jste si všimli, už nějakou dobu jsem tady nenapsala ani čárečku. Ono taky poctivě se přiznám, že není co psát. Nejdál, kam jsem asi tak vystrčila paty z domu je asi tak do práce a zase zpátky.

Zase na druhou stranu je pravda, že jsem taky vycestovala do středu města a koupila si v obchodě knížku. To za poslední dva měsíce považuju za hooodně dlouhý trip. :D

Abych to vysvětlila, jsem pořád v práci. Máme o kolegyni míň, vybírají se dovolené a já si holt musím počkat do září. Ale není proč smutnit. Ok... je. Jako takhle dlouhý nervy napjatý k prasknutí jsem neměla už hodně dlouho a v podstatě mě rozčiluje v té práci už asi všechno. :D ...Ale tak je to práce. Člověk tam s tím už chodí.

Mám ještě týden dovolené v září. Žádné obavy, vytáhnu paty, tentokrát do Chorvatska. Už aby to bylo. A v říjnu znovu vytáhnu paty, tentokrát jsme se rozhodli pro Belgii a Amsterdam. Takže se definitivně můžete těšit na články.

Aby toho nebylo málo, ještě někde v tom mezičase tam musím na podzim vtisknout na pár dní Barcelonu. Slíbila jsem to kamarádce a jako tam chci. :D

No a na leden už mám koupenou letenku na Srí Lanku. Předběžný plán je, že pokud všechno vyjde, někdy na jaře bychom s kamarádkama měli vyrazit do Norska a co už definitivně plánuju teď a když říkám plánuju, tak si zaznamenávám odkazy a přepočítávám finance, protože chci do Afriky. Bud do Keňi nebo do Tanzánie. Keňa je jako velká mrkev, kterou přede mnou někdo houpe, ale moje srdce se pořád víc a víc naklání k Tanzánii. Takže určitě se nebojte, neskončila jsem s cestováním ani s blogem. :D Jen bude chvíli trvat, než konečně zase vypadnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat