pátek 4. března 2016

Plány, plány, plány...

Zdravíčko... tak si vám tak spřádám plány. Znáte to: člověk míní a příroda mění... Nebo jak je to staré přísloví. Možná to byl Pán Bůh mění... V mém případě raději ta příroda.

Nějak mám dojem, že mám příliš málo dovolené. :D ...já vím, může se stát, že někomu přijde, že jsem pořád někde v pr*eli, ale já to tak zrovna nevnímám. Ne že bych v té pr*eli nejraději nebyla. :D To samozřejmě ano, kdyby to šlo, hned bych někam jela. Ale s tou prací se to prostě špatně kombinuje. Však to znáte. :D

V posledních dnech se toho seběhlo až trochu moc najednou, že pořádně ani netuším, kde mi hlava stojí z toho, kolik se přede mnou najednou otevřelo možností na tenhle rok. Začnu tím, že se máte na co těšit se mnou.

V neděli jedu do Prahy, takže určitě tady přibude zmínka o tom, jak jsme trávili s kamarádkou den v našem hlavním městě.

Potom je tady výhledově duben, kdy už konečně nastanou Kanárské ostrovy. A díky jednomu úžasnému překvapení to vypadá, že se najde i osoba, s kterou budu moct sem tam vyrazit někam na víkend.

Jakmile se jenom trochu oteplí, musím dohnat rest s Vídní (ZOO a Schönbrunn Palace), pořád chci vidět koalu, pandu a ledního medvěda v tamější ZOO. Pak je tu ještě ZOO a Dinopark v Liberci, protože mají bílého tygra a já, která jsem tolik ujetá na ty kočky, ať už normální nebo přerostlé. To si nemůžu nechat ujít.

Doufám, že v červnu, pokud to vyjde s bráchovýma směnama, že bych mohla alespoň na 3 dny do Paříže. Jako Eiffelovka, Notre Dame, Louvre, Sacre Coeur a Montmartre už chci strašně dlouho vidět.

Aby toho nebylo málo, tak jsem se konečně shodla v jednom termínu se stejnou dvojicí kamarádek, které se mnou byly v Itálii, že bychom vyrazili v září do Chorvatska. Plitvice, Krky a užít si nějakou tu koupačku.

No a tuhle jsem vám tak seděla u počítače, bavila se s kamarádkou a slovo dalo slovo... a už letíme příští rok v lednu na Srí Lanku. Shodou okolností měli levné letenky z Prahy do Colomba. Jak říkám, seběhlo se toho v poslední době trochu moc. :D Ale nestěžuju si. Nejraději bych odcestovala hned teď, kdyby to šlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat