Petra...

Tohle není nijak extra dlouhý příspěvek, jenom jsem se chtěla pochlubit, že se mi to konečně povedlo. Ano, asi tušíte správně, dostala jsem pravděpodobně nejlepší dárek k svátku, co jsem si mohla kdy od koho přát. :D

Našla jsem člověka, co se mnou pojede do Jordánska a chce objevovat Petru a další místa, nad kterými už teď začínáme přemýšlet. :D Ježíš, tam je takových míst, co musíme vidět.

Je to ještě daleko, chystáme se příští podzim. A tak není důvod si dělat nijak extra velké naděje, protože kdo ví, jak to vůbec ještě dopadne díky situaci ve světě. Pořád doufám, že ta Petra přežije a nikdo ji nevyhodí do povětří. No není nádherná? Samozřejmě, že ano!!! Žádnou jinou odpověď slyšet nechci. Takže touhle dobou příští rok už budu tam.

Dear Petra, please, stay strong. I'm almost there. Just one year. You can do it. 
Sincerely yours, Ivka. :D :D :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky