úterý 10. listopadu 2015

Jak jsem se rozhodla založit si blog...

Obvykle člověk do začátku píše, jak se rozhodl založit si blog. Hm, já nad tím nijak extra nepřemýšlela, dokud se mě včera kamarádka nezeptala, proč nepíšu pro nějaký časopis nebo proč nemám blog. A pak mě napadlo, že vždycky, když se vrátím z dovolené, lidi se mě ptají, jestli všechno proběhlo v pořádku. Jestli jsem neměla nějaký problém. A já vždycky říkám ne, protože nikdo nedokáže pochopit, že je strašná sranda, když jdou věci k šípku. Takže pro všechny vždycky okrášlím, jak všechno bylo super. Ale pravdou je, že pro mě to je super. Já jsem vždycky spokojená. Především když věci nejdou podle plánu. :D Je to mnohem větší zábava.

Ale abych nezdržovala. Představím se. Well, hello there. Jmenuju se Iva, jak už asi název napovídá. Pracuju jako zdravotní sestra. Mám kocoura Sherlocka. Čtu kolem 250 knížek ročně (nekecám, skutečně to tak je. Můžete se přesvědčit na mé goodreads stránce). Miluju fanfictiony, knihy, kafe, fotografování, podzim, svíčky, hřbitovy a především cestování. :D Abych pravdu řekla, pořadí věcí, co miluju se každou chvíli mění. :D Většinou bych dávala podzim na první místo, protože člověk může vesele skotačit v listí a i v tomhle věku mě to baví. Ale momentálně se snažím už po několikáté za tenhle rok udržet moji kofein závislost v přípustných mezích (rozumějte dvě kafe denně, ne těch sedm, na které jsem si opět zvykla během doby, co jsem měla dovolenou *sad sigh*, asi s tím budu bojovat celej život. :D)... takže teď je jasné, že to kafe opět zaujímá první místo v mém žebříčku.

...to by mohlo být vyčerpávající, ne? Chtěla bych tenhle blog věnovat především cestování. Za tenhle rok jsem byla v New Yorku, na Aljašce, ve Vídni a v Itálii. Hned příští rok v lednu letím do Kambodže, pak na Tenerife a pokud všechno dobře půjde, ještě do Skotska na Isle of Skye a do Chorvatska, protože chci strašně moc navštívit Plitvice.

Ta fotka jsem já na Aljašce. Odpočívám před posledními metry na Mount Healy Overlook. Vyhlídka stála za to, kdyby to náhodou někoho zajímalo. :D To by pro začátek mohlo být dost.

Vůbec se nebráním komentářům, takže pokud máte otázky nebo byste chtěli něco vědět, určitě se ozvěte. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat